Obserwuj mnie!

Witaj drogi czytelniku! Miło mi Cię widzieć w moich skromnych progach! Jeśli masz konto Google i chciałbyś być ze wszystkim na bieżąco, to zapraszam do obserwacji :) Zakładka do tego celu znajduje się na dole po prawej stronie. Życzę miłego przeglądania :)

czwartek, 2 kwietnia 2015

Filmy, które wstrząsnęły światem #1

OTO W KOŃCU WYCZEKIWANA SERIA
Za każdym razem będzie nosić inną nazwę, bo głównie chodzi o filmy, jednak nie obiecuję, że będzie zawsze tylko o nich.

1.
3096 dni

Nie mam słów by wyrazić jak bardzo smutny i przerażający jest ten film prawie pod każdym względem. Historia jest prawdziwa, trailer bardzo dobrze zrobiony. Niby w filmie nie ma nic takiego, co mogłoby naprawdę poruszyć, ale cała ta opowieść i sam fakt, że stało się to naprawdę jest okropne. Moim zdaniem zasługuje nawet na Oscara. Polecam każdemu, kto ma jakiekolwiek uczucia i dostrzega w tej ekranizacji coś niezwykłego.

2.
Martyrs albo Martens - Skazani na strach
Różnie jest tłumaczony, różne są jego nazwy, dlatego jeśli już chcecie oglądać, to próbujcie dwie nazwy szukać.
Wybrałam trailer w którym jest o wiele mniej pokazanych scen i niezbyt zachęca do obejrzenia go, ale mogę Was zapewnić, że film miażdży każdy inny. Na początku kiedy go włączyłam był strasznie nudny, tak do 40 minut prawie że nic się nie dzieje. Dopiero później rozkręca się mocno akcja i wtedy sceny są naprawdę przerażające. Nie polecam dla ludzi o słabych nerwach, bo ten film pozostaje na długo w psychice. O czym jest? Myślę, że o badaniach ludzi, którzy chcieli sprawdzić ile ludzkie ciało jest w stanie wytrzymać bólu.
3.
Dziewczyna z sąsiedztwa
Trailer nie pokazuje wszystkiego, wręcz początek filmu. Tutaj niestety również akcja rozwija się powoli, trzeba być cierpliwym. Film jest bardzo smutny, a całą historię opowiada mężczyzna, który to przeżył. Jest też dość stary, choć jeden z niewielu, gdzie mi to nie przeszkadza. Bardzo polecam.
4.
Ludzka stonoga

Wydaje mi się, że większość osób zetknęła się z tym filmem, więc zbytnio się nie rozpiszę. Całkowicie pokręcony, chory i pozbawiony człowieczeństwa.



Każdy z tych filmów wstrząsnął mną bardzo. W pamięci pozostał mi najbardziej chyba Martyrs, bo to jeden z najgorszych filmów, gdzie jest spory dylemat, czy to oglądać, bo ma w sobie tyle rzeczy przekraczających naszą egzystencję, a nawet i człowieczeństwo. Mimo wszystko polecam dla ludzi, którzy się nie boją i mają troszkę mocniejszą psychikę.






2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia!
    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post!:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)