Obserwuj mnie!

Witaj drogi czytelniku! Miło mi Cię widzieć w moich skromnych progach! Jeśli masz konto Google i chciałbyś być ze wszystkim na bieżąco, to zapraszam do obserwacji :) Zakładka do tego celu znajduje się na dole po prawej stronie. Życzę miłego przeglądania :)

piątek, 21 lutego 2014

Valentines day

14 lutego były walentynki... Taak, a ja oczywiście miałam dzień pełen wrażeń. Wiem, że walentynki dawno minęły, ale chciałam o tym napisać, a ostatnio miałam tyle testów, że brakowało tego czasu ;// Także dostałam dwie cudne karteczki:
Od razu jakoś tak miło się zrobiło jak to zobaczyłam :) Poza tym dużo się działo w tym tygodniu. Kręcę filmik ze szkołą, to taki projekt, a ja mam możliwość bycia kamerzystą :) Co bardzo mi idzie na rękę, bo to lubię. Poza walentynkami dostałam też dwa prezenciki:

Naszyjnik jest prześliczny i najlepsze, że prawie do wszystkiego pasuje, więc nie ma problemu z dobieraniem. Ostatnio byłam też u fryzjera, ale powiedziałam sobie, że więcej tam nie pójdę, bo ścięła mi włosy na sucho to jeszcze jak mocno szarpała. Nigdy więcej... Dlatego nie lubię fryzjerów. Dzisiaj zamówiłam sobie mgiełkę z Avon, pochwalę się jak już przyjdzie i powiem, czy dobra :) Ale ma prześliczny zapach po prostu się zakochałam. Poza tymi nowościami jeszcze mam w planach kręcić filmiki na Youtube :) Póki co mam pomysł na pierwszy filmik, ale nie oszukujmy się, jestem wstydliwą osobą i jednak trochę to potrwa zanim zdobędę się na odwagę dodania czegokolwiek. Teraz mamy weeeekend! Tak, wiem, zabłysnęłam :) Więc, ja idę odpoczywać. Z pozdrowieniami od Luny:


Drugą część zdjęć z sesji zdjęciowej podczas zimy dodam niedługo :)
Życzę miłego wieczorku z laptopem i ciepłą herbatką przy świeczkach.

4 komentarze:

  1. ja mam jedną jedyną fryzjerkę do której chodzę i nigdy jej nie zmienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam taką fryzjerkę której nigdy nie zmienię :)

      Usuń
    2. Ja niestety zawsze chodzę do różnych i tym razem trafiłam na wredną ;/

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)